Obsah / Vyhledavání / Menu / Home / Kontakt
Hledat:
NUTRITIP KLUB
  NUTRITIP KLUB
01.09.2009: VITAMÍNOVÝ TAHÁK ZDARMA!

Staňte se členy NUTRITIP KLUBU a získejte zdarma:

VITAMINOVÝ TAHÁK

RECEPTY

UDĚLEJTE SI TEST!

  E-kalkulačka

Spočítejte si svůj denní energetický příjem!

 ZAPNOUT E-KALKULAČKU

  Reklama
Počitadlo BMI
Spočítejte si Body Mass Index:

Výška: cm
Hmotnost: kg
  E-shop ŠTÍHLÁ LINIE

Osvědčené přípravky a pomůcky na hubnutí!

E-SHOP ŠTÍHLÁ LINIE

Jak zhubnout spolehlivě - ze zkušeností nutričního specialisty

   „Jaká je nejjistější metoda hubnutí?“ Takovou otázku pokládají všichni, co pátrají po spolehlivé dietě. Všelijakých diet se objevuje kolem nás plno. Zvolit si tu pravou je nadlidský úkol, neboť málokdo z nás se na sebe dokáže podívat objektivně. A tak se stane, že si mnohdy vybereme dietu, kterou nejsme schopni dodržovat. V horším případě natrefíme na dietu, která naprosto nesedí našemu hubnoucímu typu.    

 

Existuje tedy něco spolehlivého, co zabere vždy? Bez zbytečného zkoušení tisíce diet?



Nízkotučná dieta

Bez ohledu na to, jaký jste hubnoucí typ, jakou máte motivaci či jaké máte zdravotní problémy, funguje bez výjimky nízkotučná dieta. Utočí totiž tam, kde jsou si všichni hubnoucí rovni. Přímo na tukové zásoby. Nejjednodušší cesta k jejich snížení totiž spočívá v tom, že organismu neumožníme si tukové zásoby obnovovat. Navíc organismus přinutíme vzdát se části svých zásob a vyslat tuky do míst, kde jsou k přežití organismu nepostradatelné.

 

Tuk a hubnutí

Člověk potřebuje denně asi 60g tuku. Ale pozor nejde o tuk, který se ukládá v tukových buňkách. Ze všeho nejdřív organismus využije zkonzumovaný tuk na základní potřeby organismu. Tuk totiž v těle plní i specifické funkce. Mezi ty patří především budování imunitního systému a stavba obalu buněk. Základním principem nízkotučné diety a úspěšného hubnutí je zásobovat naše tělo jen takovým množstvím tuku, které bezprostředně využije.

 

Kolik tuku za den?   

Při hubnutí tedy omezte svůj příjem tuků na 60g tuku denně. Jde o naprosto realizovatelný postup, jen pozor na některé potraviny!

 

Srovnejte si následující potraviny

Zelenina či ovoce                                           1 kus               0g tuku

1 nízkotučný jogurt                                       150g                3g tuku

1 balíček bramborových chipsů                     100g                30g tuku

 

Z uvedeného vyplývá, že pokud svůj jídelníček sestavíme jen z nízkotučných potravin, můžeme sníst poměrně velké množství potravin a budeme hubnout.

 

Máte pocit, že skoro nic nejíte? Pozor na záludné potraviny jako jsou: kousek salámu, chlebíček, párek v rohlíku, kvekry, sladkosti, alkohol, zákusky, sladké limonády.  

 

Nízkotučné potraviny

A z jakých potravin si vybírat?

Konzumujte: ovoce a zeleninu, libové maso, přílohy bez přidávaného tuku, nízkotučné mléčné výrobky, luštěniny, celozrnné pečivo. 

 

Čemu se vyhnout?

Pozor na: masné výrobky, sladké pečivo, slané pochutiny, sladkosti, lahůdkářské výrobky, tučná masa.  

 

Tip! Jestliže se bez těchto potravin neobejdete, vyčleňte pro ně 5g tuku/den.

Například: 15g čokolády, 15g chipsů  


| 17. 08. 2008 |
 
  Přípravky na hubnutí
Krasa.cz


Web by phpRS | Code: © Honza Strnad - iOcomp 2008 Design: © apoka 2008