Obsah / Vyhledavání / Menu / Home / Kontakt
Hledat:
NUTRITIP KLUB
  NUTRITIP KLUB
01.09.2009: VITAMÍNOVÝ TAHÁK ZDARMA!

Staňte se členy NUTRITIP KLUBU a získejte zdarma:

VITAMINOVÝ TAHÁK

RECEPTY

UDĚLEJTE SI TEST!

  E-kalkulačka

Spočítejte si svůj denní energetický příjem!

 ZAPNOUT E-KALKULAČKU

  Reklama
Počitadlo BMI
Spočítejte si Body Mass Index:

Výška: cm
Hmotnost: kg
  E-shop ŠTÍHLÁ LINIE

Osvědčené přípravky a pomůcky na hubnutí!

E-SHOP ŠTÍHLÁ LINIE

Tipy pro I. trimestr

   První trimestr přečká málokterá nastávající maminka bez nevolností. Nevolnost je v horším případě provázena i zvracením, což může během I. trimestru způsobit i pokles hmotnosti. Může se projevit i nechuť k jinak oblíbeným jídlům. Nevolnosti by ale měly do 14. týdne ustoupit. V I. trimestru, kdy ještě nejsou příliš zvýšené nároky organismu na výživu, tedy dbejte na přísun alespoň nějakého jídla.



V tomto období je velmi těžké dávat všeobecné rady ohledně výživy, neboť těhotné trpí odporem k odlišným potravinám. Období nevolností trvá krátko, většinou 8 - 10 týdnů. Jestliže se maminka správně stravovala již před otěhotněním, její organismus si bude čerpat všechny potřebné látky ze zásob.   

 

 Zkuste naše tipy

  • Snažte si mít stále něco v žaludku. Jezte pečivo, tousty, krekry, vánočku, suchary či piškoty během celého dne. Najezte se těchto potravin i těsně před spánkem.
  • Osvědčené sacharidové potraviny, které zaplňují žaludek, jsou i brambory, rýže či těstoviny. Ty si můžete upravit na sladko nebo je snězte i bez jakéhokoliv ochucení. 
  • Jestliže je vám špatně hned po probuzení, snězte toust nebo piškoty před tím, než vstanete.  
  • Pijte chlazené nápoje. Zkuste pít vychlazenou kolu, bublinky vytřepejte.
  • Místo teplých jídel si klidně dejte pouze suchou bagetu s něčím, na co máte chuť.
  • Pokuste se sníst alespoň nějaký mléčný výrobek každý den, např. jogurt.
  • Dopřávejte si ty druhy ovoce a zeleniny, na které máte chuť. Můžete zkusit i kompotované ovoce. Naopak nejezte kupované sušené ovoce. Suší se za pomoci siřičitanů, ze kterých by se vám ještě přitížilo. 
  • Vyhýbejte se ostrým jídlům a vůním.

 

 

Jídelní plán pro těhotné

Jídelní plán pro II. a III. trimestr si můžete zdarma stáhnout v naší sekci Pro členy NutriTip klubu, která je přístupná po přihlášení (popř. zaregistrování). Mimo jiné zde najdete i přehled vitamínů.  


| 14. 06. 2009 |
 
  Přípravky na hubnutí
Krasa.cz


Web by phpRS | Code: © Honza Strnad - iOcomp 2008 Design: © apoka 2008