Obsah / Vyhledavání / Menu / Home / Kontakt
Hledat:
NUTRITIP KLUB
  NUTRITIP KLUB
01.09.2009: VITAMÍNOVÝ TAHÁK ZDARMA!

Staňte se členy NUTRITIP KLUBU a získejte zdarma:

VITAMINOVÝ TAHÁK

RECEPTY

UDĚLEJTE SI TEST!

  E-kalkulačka

Spočítejte si svůj denní energetický příjem!

 ZAPNOUT E-KALKULAČKU

  Reklama
Počitadlo BMI
Spočítejte si Body Mass Index:

Výška: cm
Hmotnost: kg
  E-shop ŠTÍHLÁ LINIE

Osvědčené přípravky a pomůcky na hubnutí!

E-SHOP ŠTÍHLÁ LINIE

Hlad v těhotenství

   "Jsem těhotná a opravdu mám hlad za dva. Mám jíst co hrdlo ráčí nebo se mám omezovat?", ptají se budoucí maminky, které chtějí svému miminku dát to nejlepší, ale zároveň nechtějí během těhotenství nadměrně přibrat.   

 

Už na začátku těhotenství naprostá většina maminek zkonzumuje daleko větší porce než dříve. Pro mnohé z nich není problém jíst za dva dospělé jedince, což opravdu není nutné. Energetická potřeba v těhotenství se navyšuje asi o 15%, v průměru na 11 000kJ. Budoucí maminky se ale nemusí stresovat přesnou kontrolou svého jídelníčku.

 

Stačí se stravovat tak, aby maminka neměla hlad a zároveň snědla vše, co ona a miminko potřebuje. To znamená: třikrát denně mléčný výrobek, 300g zeleniny, 2 kusy ovoce, oběd obsahující maso, rybu či luštěninu, jako přílohu brambory, těstoviny či rýži, ke snídani či večeři pak celozrnné pečivo.

 

Těhotné by se měly vyvarovat masných výrobků, smažených jídel, chipsů a slazených limonád i minerálek. Hmotnostní přírůstek během těhotenství je individuální a do jisté míry daný geneticky. Jestliže byla budoucí maminka před těhotenstvím v dobré kondici a měla přiměřenou hmotnost, opět se ke své pěkné postavě vrátí.      


| 09. 11. 2009 |
 
  Přípravky na hubnutí
Krasa.cz


Web by phpRS | Code: © Honza Strnad - iOcomp 2008 Design: © apoka 2008